< Studii de caz

Când ambalajul spune totul: cum contribui la o lansare de succes a unui produs premium?

Am ales

să găsim o soluție specială, ca să ne încadrăm în buget fără să facem compromis la calitate.

Sector

Retail

Client

Unul dintre cei mai mari producători și exportatori de vinuri din România.

Soluție

Cercetare
Planificare realistă
Distribuție eficientă

Oportunitate

Lansare premium la costuri optimizate

ATUNCI CÂND LANSEZI UN PRODUS PREMIUM, AMBALAJUL ESTE EXTREM DE IMPORTANT ȘI ESTE NEVOIE DE O CALITATE SUPERIOARĂ A DESIGN-ULUI, A MATERIALELOR ȘI A EXECUȚIEI.

 

Și, uneori, ca să te încadrezi în buget, e nevoie să găsești soluții „în afara cutiei”. Atunci intervine o altă latură a creativității, cea de a rezolva perfect un puzzle între calitate și cost.

Sector

Retail

Client

Unul dintre cei mai mari producători și exportatori de vinuri din România.

Soluție

Cercetare
Planificare realistă
Distribuție eficientă

Produs de înaltă calitate la costuri nu foarte mari

Problemă

Produs de înaltă calitate la costuri nu foarte mari

Clientul a avut nevoie de o soluție prin care să producă o sticlă de vin premium, care să depășească așteptările, cu un buget ce nu putea fi depășit.

Costurile pe care le-a primit pe piața din România erau mult prea mari. Iar soluțiile din străinătate implicau termeni nepotriviți de livrare și potențiale blocaje la vamă.

Soluție

O creație de calitate, înrămată în bugetul alocat

Ca să găsim cea mai premium soluție, am pornit de la bugetul alocat. Echipa noastră a realizat o cercetare amplă și a găsit ca soluție producția de ambalaje în afara României.

Pentru optimizare, am organizat logistica astfel încât toate ambalajele să fie livrate la timp în toate locațiile unde urma să fie lansat noul vin. Astfel, am creat un spațiu de rezervă, care să acopere potențialele blocaje logistice.
O creație de calitate, înrămată în bugetul alocat

Rezultate

OPTIMIZARE

Prin relațiile noastre cu tipografiile din afara țării, am obținut un termen mai scurt față de cel inițial.

LIVRABILITATE

Deși au existat dificultăți la vamă, noi am avut deja timp de rezervă. Astfel, produsul a ajuns la timp, acolo unde era nevoie.

CALITATE

Prin soluțiile găsite, clientul nu a trebuit să renunțe la calitate, ca să se încadreze în buget.