Noutăți

Află toate noutățile din lumea printului si tiparului din blogul TIPLOG
https://tiplog.ro/wp-content/uploads/2020/03/1.png

Într-o piață tot mai aglomerată, în care competitorii de toate taliile încearcă să atragă atenția consumatorilor și să îi convingă să ia decizii de cumpărare, șansele unui start-up de a avea un impact major sunt reduse. Conform datelor oficiale, România are o tendință de creștere a ponderii întreprinderilor mici și mijlocii la mia de locuitori,...

https://tiplog.ro/wp-content/uploads/2020/01/2.jpg

Conservarea mediului înconjurător devine o responsabilitate pe care tot mai multe industrii și-o asumă, atitudine care a generat schimbări considerabile ale modulului în care acestea își desfășoară activitățile. Astfel de practici transformă și industria tipografică, aceasta fiind într-un constant proces de adoptare a tehnologiilor verzi, care au un impact redus asupra mediului. Presiunea din partea...

https://tiplog.ro/wp-content/uploads/2020/01/3.jpg

Industria de packaging va înregistra creșteri considerabile în anii care urmează, acest lucru datorându-se și dinamicii extrem de mari pe care o are mediul de business. Globalizarea favorizează evoluția companiilor la nivel internațional, iar acest lucru înseamnă o competiție tot mai strânsă între un număr extrem de ridicat de produse. În acest context, industria packagingului...

https://tiplog.ro/wp-content/uploads/2020/01/4.jpg

Tot mai multe companii la nivel global fac trecerea dinspre printul analog către cel digital, iar industria textilă se regăsește, la rândul ei, în centrul acestei tendințe. Cu o cotă de piață la nivel internațional de 3 miliarde de dolari, această industrie are un puternic impact asupra mediului, iar revoluția digitală contribuie la reducerea efectelor...

https://tiplog.ro/wp-content/uploads/2020/01/6.jpg

Modalitățile de promovare a serviciilor sau a produselor au devenit tot mai complexe, iar printul rămâne una dintre componentele esențiale pentru diseminarea mesajelor comerciale. Acesta reușește să devină parte a fiecărei campanii de marketing care își propune să comunice unor audiențe diverse, datorită capacității lui de a relaționa și de a atrage atenția tuturor tipurilor...

https://tiplog.ro/wp-content/uploads/2020/01/7.png

Atenția consumatorilor este divizată și din ce în ce mai greu de captat de către companii. Complexitatea și diversitatea strategiilor de marketing demonstrează efortul pe care brandurile îl depun pentru a interacționa cu publicul și pentru a provoca o reacție. Printul constituie una dintre principalele surse de comunicare prin care companiile și consumatorii relaționează, adaptându-se...

https://tiplog.ro/wp-content/uploads/2020/01/8-1120x640.jpg

Concurența dintre companii pentru a atrage atenția publicului nu se desfășoară doar prin intermediul produselor sau serviciilor pe care le oferă, ci și prin imaginea pe care reușesc să o construiască. Identitatea unui brand reprezintă unul dintre factorii relevanți în funcție de care cumpărătorii iau decizii de achiziție și poate fi definită drept suma modalităților...

https://tiplog.ro/wp-content/uploads/2020/01/9.jpg

În lupta pentru atenția consumatorilor, companiile au nevoie de aliați puternici, iar în acest context, printul reprezintă un atuu prin care brandurile se pot diferenția în raport cu competitorii lor. De aceea, este foarte importantă modalitatea prin care poate fi integrat printul în campaniile de marketing și care sunt avantajele în comparație cu celelalte canale...

https://tiplog.ro/wp-content/uploads/2021/03/logox160.png
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Abonează-te la newsletter

Abonează-te la newsletter-ul nostru și rămâi mereu la curent cu noutățile TIPLOG. Informațiile tale sunt în siguranță alături de noi.

©2020 TIPLOG. Toate drepturile rezervate. Creat de Zona de Creație.